loading...

معرفی ابزارهای صنعتی

بازدید : 236
يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 15:23

جهت انجام پروژه های ساختمانی و بتن ریزی در مقیاس های متوسط و کوچک از شیلنگ ویبراتور دریلی استفاده می گردد. ویبراتور برقی دریلی جز شیلنگ ویبراتورهای برقی به حساب آمده و نحوه کار با این دسته از شیلنگ ویبره بتن بسیار ساده تر از انواع شیلنگ ویبراتور می باشد و دردسرهایی نظیر نیاز به محلی جهت استقرار بتن یا نیاز به تعویض روغن و بنزین در زمان های مشخص را ندارند و به راحتی با برق تکفاز قابل کار کردن می باشند، همچنین وزن سبک شلنگ ویبره دریلی یک از مزیت های اصلی این نوع از شیلنگ ها محسوب گردیده و آن را به یکی از پرطرفدارترین از انواع شیلنگ ویبراتور تبدیل نموده است.

نکته: یکی از مهمترین نکات که در خرید شیلنگ ویبره دریلی با طول 3 متر حتما باید به آن توجه نمود، انتخاب شیلنگ ویبراتور با موتور 1200 وات می باشد. چنان چه قدرت موتور شیلنگ ویبره دریلی کمتر از 1200 وات باشد، شیلنگ قابلیت ایجاد ارتعاش کافی و ویبره کردن بتن به صورت مناسب را دارا نخواهد بود.


مزایای شیلنگ ویبره دریلی بدنه پلاستیکی:

این دسته از شلنگ ویبراتورها از لحاظ راحتی و سهولت در انجام عملیات ویبره در بتن به عنوان بهترین نوع شیلنگ ویبره شناخته شده، به آن دلیل که بر خلاف شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی نیاز به موتوری مستقل که وظیفه تامین نیروی محرک شیلنگ را داشته باشد ندارند، همین امر باعث می شود کار کردن با آن بسیار سهل و آسان باشد، همچنین عملیات انتقال و جابجایی آن به دلیل پوسته پلاستیکی و وزن بسیار سبک شیلنگ ویبره به راحتی انجام گیرد.


کاربردهای اصلی شیلنگ ویبره دریلی بدنه پلاستیکی:

از کاربردهای اصلی این دسته از شیلنگ ویبراتور برقی می توان به بتن ریزی سقف ها، ستون ها و مقاطعی اشاره نمود که فضای کافی وجود ندارد. افرادی که با عملیات بتن ریزی و ویبره کردن بتن آشنایی کامل دارند می دانند در هنگام بتن ریزی سقف و ستون اپراتور محل مناسبی جهت استقرار نداشته و همچنین محلی برای قرار دادن موتور ویبراتور نیز وجود ندارد. به همین خاطر در این مواقع از ویبراتور برقی دریلی به دلیل عدم نیاز به محلی جهت استقرار و همچنین راحتی کار و انجام عملیات ویبره کردن بتن توسط اپراتور استفاده می گردد.


قیمت شیلنگ ویبره برقی دریلی:

قیمت ویبراتور برقی دریلی به دلیل سرهم بودن موتور ویبراتور و شیلنگ ویبراتور بسیار مناسب بوده و از قیمت آن از انواع شیلنگ ویبراتور پایین تر می باشد. در حال حاضر ویبره برقی دریلی به عنوان ارزان ترین نوع شیلنگ ویبره بتن شناخته می گردد.


نحوه به کارگیری ویبراتور دریلی:

ویبره دریلی از طریق ارتعاشی که ایجاد می کند بتن را ترکیب و مخلوط نموده و باعث از بین رفتن حباب های موجود در آن و ایجاد بتنی مستحکم و با مقاوت بالا می گردد.


مراحل کار با شیلنگ ویبراتور دریلی:

1- شفت خروجی موتور ویبراتور را به داخل انتهای شیلنگ ویبراتور وارد نمایید.

2- از طریق مهره شیلنگ ویبراتور، شیلنگ ویبراتور رو بر روی شفت خروجی موتور ویبراتور ببندید.

نکته جالب: بستن شیلنگ ویبراتور دریلی بر روی شفت موتور ویبراتور از طریق یک رزوه چپ گرد انجام می پذیرد.(برای بستن شلنگ ویبراتور بر روی شفت موتور باید شیلنگ ویبراتور را به سمت چپ چرخاند). علت این امر این بوده که جهت چرخش موتور در حین عملیات ویبره کردن به سمت راست می باشد. خلاف جهت بودن پیچ اتصالی با جهت گردش موتور ویبراتور باعث می شود تا در حین عملیات به هیچ وجه پیچ اتصال باز نگردد.

3- دکمه روشن/خاموش قرار گرفته بر روی دسته موتور ویبره حرکت ارتعاشی و ضربه ای شیلنگ را به وجود می آورد. اگر نیاز دارید از شیلنگ ویبره دریلی به مدت زمان طولانی استفاده کنید می توانید از طریق دکمه قرار گرفته در زیر دکمه روشن/خاموش، دکمه را بر روی حالت روشن قفل نمایید.

نکته: همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که در بازه های زمانی منظم باید به موتور ویبراتور استراحت دهید و استفاده از کلید قفل کن دستگاه توصیه نمی گردد. کار کردن مداوم با شلنگ ویبراتور دریلی و بدون ایجاد وقفه و استراحت به موتور ویبراتور آن، باعث داغ کردن و خراب شدن موتور آن می گردد.

4- اگر اولین بار است که شیلنگ ویبره دریلی را استفاده می کنید، سر ویبراتور را بر روی زمین یا سطحی سخت بکوبید.

5- سر شیلنگ ویبره برقی دریلی را بر اساس کاری که انجام می دهید و عمق توصیه شده با توجه به کاربرد مدنظر در داخل بتن فرو کنید.

6- هنگامی که کار به اتمام می رسد، دکمه را بر روی حالت خاموش قرار دهید.

7- دوشاخه را حتما از پریز بکشید.

8- شیلنگ ویبراتور از موتور ویبراتور بتن دریلی جدا نمایید. این امر از پیچ و تاب خوردن شیلنگ جلوگیری نموده و باعث افزایش عمر آن می گردد.

بررسی ویبره دریلی پوسته آلومینیومی


ویبره دریلی یک دستگاه با قابلیت حمل و نقل است. از این ‌رو قاعدتاً از ویبره دریلی با عنوان گونه سیار در جمع انواع ویبراتور ها یاد می شود.

شکل و حالتی شبیه به دریل های آشنایی که دیده ‌ایم دارند و اتصال از طریق کابل ‌های برق کار می ‌کنند.

این مدل از ویبراتور ها که عموماً با عنوان ویبره دریل بتن در سطح کارگاه ‌های ساختمانی شناخته شده هستند، با هدف خلق ماشین موتوری که قابلیت حمل‌ و نقل آسان داشته باشد، ابداع شده ‌اند.

هدف نهایی از طراحی تا ساخت و در نهایت بهره‌ برداری از ویبراتور دریلی بتن آن است که بتوان در فضا های بسیار محدود ساختمانی و یا محل ‌ها با قابلیت دسترسی بسیار سخت مورد استفاده قرار گیرند.

در این بین می‌ خواهیم از محصولی صحبت کنیم که می ‌تواند نمونه بسیار کارآمدی در جمع انواع ویبره دریلی باشد.



تعریف کلی از ویبره دریلی بدنه آلومینیومی


در کار با انواع دستگاه های ویبره دریلی، نکات قابل اهمیت در نحوه طراحی دستگاه در کنار تامین قدرت آن می باشد. اینکه دستگاه مذکور بتواند حداکثر قدرت ممکن را در کنار وزنی محدود و تقریباً کم تامین نماید.


در طراحی ویبره دریلی وزن در تقابل با قدرت دستگاه قرار دارد. لذا قرار دادن قدرتی معادل با 1250 وات در چنین وزنی مشخصه قابل توجهی خواهد بود. یک دلیل ساده برای تامین این مشخصه استفاده از بدنه آلومینیومی است.

چرا که آلومینیوم، فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. از سوی دیگر بدنه آلومینیومی در طراحی ویبره دریلی تحمل نصب موتور های قدرتمند را دارد. زیرا می تواند آن استحکام لازم را برای دستگاه مذکور تأمین نماید.


ویبره دریلی بتن پوسته آلمینیومی که مورد توجه ما قرار گرفته است، برای شیلنگ ویبراتور با سایز 1.5 اینچ طراحی شده است. البته ویبره دریلی مذکور این قطر از شیلنگ ویبراتور را همراه با مدل‌ های یک، دو و یا سه متری تامین خواهد کرد.

مشخصات فنی از ویبره دریلی بدنه آلومینیومی


همان ‌طورکه قید کردیم در طرح ساخت ویبره دریلی بدنه آلومینیومی از یک موتور قدرتمند استفاده شده است. که در دریل مذکور توانسته تا با کاهش وزن، این دستگاه را به یک ماشین ایده ‌آل در فضا های ساخت‌ و ساز تبدیل کند.


ویبراتور برقی دریلی مذکور از نیروی برق 220 ولت شهری در کارکرد خود استفاده می ‌کند. موتور به ‌کار رفته در این ویبراتور برقی دریلی از انواع موتور AC در شرایط کارکرد همراه با برق 220 ولت AC و 50 هرتز می باشد. برقی که به راحتی در هر فضای کاری در دسترس قرار خواهد گرفت.


به‌ این‌ ترتیب ویبره دریلی مذکور به ‌راحتی از پس شیلنگ‌ ها تا قطر 1.5 اینچ همراه با طول های دو و حتی سه متر بر خواهد آمد.

اگر اهل فن باشید و در فضا های ساختمانی فعالیت مستمر کرده باشید، به خوبی می‌ دانید که انواع ویبره دریلی قادر به تامین قدرت لازم برای کارکرد شیلنگ ها به طول بیش از دو متر نیستند.

تنها مدل ‌های محدود از برند های مطرح همراه با طراحی‌ های خاص است که می ‌توانند شیلنگ‌ ها با طول های بیش از دو متر را پاسخگو باشند.


اما در سوی دیگر ماجرا ویبراتور دریلی بتن مذکور قابلیت ارتعاش 13000 ضربه در دقیقه را در مشخصه‌ های خود تامین خواهد کرد.

ارتعاش 13000 در دقیقه یک عدد قابل ‌توجه است و می‌ تواند معرف کارایی سطح بالای موتور دستگاه ویبره دریلی مذکور باشد. البته چنین ارتعاشی نباید از دامنه فرکانس بالایی برخوردار شود.

چرا که فرکانس بالا همراه با دامنه سنگین خاصیت استحکام بتن را متزلزل خواهد کرد. قاعدتاً انواع ویبره دریلی را به گونه ‌ای طراحی می ‌کنند که در آنها شاهد فرکانس‌ های بسیار بالا در مقابل دامنه کوتاه باشیم.



مزایای شیلنگ ویبراتور دریلی پوسته آلمینیومی:

1- قدرت بالا در عین وزن پایین

2- دارای ایمنی بالا جهت به صفر رساندن خطرات برق گرفتگی

3- مورد پسند مشتریان به دلیل طراحی مناسب و قابلیت حمل آسان

4- پوسته آلمینیومی موتور و قاب محافظ شیلنگ ویبراتور دریلی از ورود هرگونه بتن به داخل موتور ویبراتور جلوگیری به عمل می آورد.

5- مقاومت بالای بدنه که از خرابی آن در حین کارکرد جلوگیری به عمل می آورد.

6- نگه داشتن دستگیره شیلنگ ویبره باعث می گردد تا اپراتور در حین عملیات دچار خستگی نگردد.


کاربردهای شیلنگ ویبره دریلی:

از کاربردهای اصلی این دسته از شیلنگ ویبراتورها می توان به بتن ریزی ستون ها، دیوارها، راهروها، جداول، بلوک های بتنی، راه های باریک، دیوارهای پایه و پی سازی در مقیاس کوچک اشاره نمود.

نکته: در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور دریلی با طول 3 متر به این نکته توجه شود که قدرت موتور شیلنگ ویبراتور 1200 وات باشد. شیلنگ ویبره با قدرت کمتر از 1200 وات توان ویبره کردن و از بین بردن آب های اضافی، خلل و فرج و حباب های موجود در بتن را دارا نمی باشند.


زمان صحیح ویبره کردن بتن:

مهمترین عامل در تعیین زمان مناسب ویبره نمودن بتن، میزان فرکانس شیلنگ ویبراتور دریلی است که از آن استفاده می کنیم. هرچه میزان فرکانس شیلنگ ویبراتور بیشتر باشد، زمان مورد نیاز برای ویبره کردن بتن کاهش می یابد.


چگونگی کارکرد شیلنگ ویبراتور دریلی

در طراحی تا ساخت انواع شیلنگ ویبراتور دریلی هدف نهایی ایجاد ارتعاش خواهد بود. این موضوع توسط تجهیزی با نام پوکر در بدنه ی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی تامین خواهد شد. در واقع آن نیرویی که با کمک انواع تغذیه های مکانیکی و برقی و بادی تامین خواهد شد، شکلی دورانی داشته و این نیروی دورانی با استفاده از پوکر به یک حرکت قدرتمند ارتعاش تبدیل خواهد شد. پوکر در سر شیلنگ ویبراتور دریلی قرار گرفته است و همراه با ارتعاش باعث از بین رفتن حباب های موجود در بتن خواهد شد.

پوکر توانایی تولید نیروی ارتعاشی بسیار زیادی را خواهد داشت. نیرویی که در صورت استفاده ی صحیح کارآمد خواهد بود. حضور کوتاه شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن کارآمد نخواهد بود و ساختار بتن را ضعیف خواهد کرد، در حالی که نگه داشتن بیش از حد شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن باعث خرد شدن دانه ها و کاهش مقاومت بتن خواهد بود. در مراحل خرید تا فروش ویبراتور دریلی موضوع قدرت پوکر، میزان ارتعاش و حتی توان تولید فرکانس های متنوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این موضوع همراه با نگاهی حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.
شیلنگ ویبراتور دریلی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

هر بازاری در خود از جنس های با کیفیت تا بدون کیفیت مطلوب را دارا می باشد. فروش ویبراتور دریلی نیز در سطح بازار خالی از این موضوع نخواهد شد. از این رو بسیاری از فعالان این عرصه همراه با نام و نشان هایی از انواع سازنده های خوش نام در مسیر خرید این تجهیز گام بر می ‌دارند.

قیمت شیلنگ ویبره موضوع بسیار تاثیرگذاری در خرید و فروش ویبراتور دریلی خواهد بود؛ اما همه چیز در هنگام خرید تا استفاده، در قیمت خلاصه نخواهد شد. کارایی در کنار کیفیت و دوام همواره به چشم می‌ آید و بسیاری از خریداران تا فعالان این عرصه علاقه ندارند که خودشان را اسیر جنس بدون کیفیت نمایند.

قیمت و فروش ویبراتور دریلی بتن لرزان صنعت

جهت انجام پروژه های ساختمانی و بتن ریزی در مقیاس های متوسط و کوچک از شیلنگ ویبراتور دریلی استفاده می گردد. ویبراتور برقی دریلی جز شیلنگ ویبراتورهای برقی به حساب آمده و نحوه کار با این دسته از شیلنگ ویبره بتن بسیار ساده تر از انواع شیلنگ ویبراتور می باشد و دردسرهایی نظیر نیاز به محلی جهت استقرار بتن یا نیاز به تعویض روغن و بنزین در زمان های مشخص را ندارند و به راحتی با برق تکفاز قابل کار کردن می باشند، همچنین وزن سبک شلنگ ویبره دریلی یک از مزیت های اصلی این نوع از شیلنگ ها محسوب گردیده و آن را به یکی از پرطرفدارترین از انواع شیلنگ ویبراتور تبدیل نموده است.

نکته: یکی از مهمترین نکات که در خرید شیلنگ ویبره دریلی با طول 3 متر حتما باید به آن توجه نمود، انتخاب شیلنگ ویبراتور با موتور 1200 وات می باشد. چنان چه قدرت موتور شیلنگ ویبره دریلی کمتر از 1200 وات باشد، شیلنگ قابلیت ایجاد ارتعاش کافی و ویبره کردن بتن به صورت مناسب را دارا نخواهد بود.


مزایای شیلنگ ویبره دریلی بدنه پلاستیکی:

این دسته از شلنگ ویبراتورها از لحاظ راحتی و سهولت در انجام عملیات ویبره در بتن به عنوان بهترین نوع شیلنگ ویبره شناخته شده، به آن دلیل که بر خلاف شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی نیاز به موتوری مستقل که وظیفه تامین نیروی محرک شیلنگ را داشته باشد ندارند، همین امر باعث می شود کار کردن با آن بسیار سهل و آسان باشد، همچنین عملیات انتقال و جابجایی آن به دلیل پوسته پلاستیکی و وزن بسیار سبک شیلنگ ویبره به راحتی انجام گیرد.


کاربردهای اصلی شیلنگ ویبره دریلی بدنه پلاستیکی:

از کاربردهای اصلی این دسته از شیلنگ ویبراتور برقی می توان به بتن ریزی سقف ها، ستون ها و مقاطعی اشاره نمود که فضای کافی وجود ندارد. افرادی که با عملیات بتن ریزی و ویبره کردن بتن آشنایی کامل دارند می دانند در هنگام بتن ریزی سقف و ستون اپراتور محل مناسبی جهت استقرار نداشته و همچنین محلی برای قرار دادن موتور ویبراتور نیز وجود ندارد. به همین خاطر در این مواقع از ویبراتور برقی دریلی به دلیل عدم نیاز به محلی جهت استقرار و همچنین راحتی کار و انجام عملیات ویبره کردن بتن توسط اپراتور استفاده می گردد.


قیمت شیلنگ ویبره برقی دریلی:

قیمت ویبراتور برقی دریلی به دلیل سرهم بودن موتور ویبراتور و شیلنگ ویبراتور بسیار مناسب بوده و از قیمت آن از انواع شیلنگ ویبراتور پایین تر می باشد. در حال حاضر ویبره برقی دریلی به عنوان ارزان ترین نوع شیلنگ ویبره بتن شناخته می گردد.


نحوه به کارگیری ویبراتور دریلی:

ویبره دریلی از طریق ارتعاشی که ایجاد می کند بتن را ترکیب و مخلوط نموده و باعث از بین رفتن حباب های موجود در آن و ایجاد بتنی مستحکم و با مقاوت بالا می گردد.


مراحل کار با شیلنگ ویبراتور دریلی:

1- شفت خروجی موتور ویبراتور را به داخل انتهای شیلنگ ویبراتور وارد نمایید.

2- از طریق مهره شیلنگ ویبراتور، شیلنگ ویبراتور رو بر روی شفت خروجی موتور ویبراتور ببندید.

نکته جالب: بستن شیلنگ ویبراتور دریلی بر روی شفت موتور ویبراتور از طریق یک رزوه چپ گرد انجام می پذیرد.(برای بستن شلنگ ویبراتور بر روی شفت موتور باید شیلنگ ویبراتور را به سمت چپ چرخاند). علت این امر این بوده که جهت چرخش موتور در حین عملیات ویبره کردن به سمت راست می باشد. خلاف جهت بودن پیچ اتصالی با جهت گردش موتور ویبراتور باعث می شود تا در حین عملیات به هیچ وجه پیچ اتصال باز نگردد.

3- دکمه روشن/خاموش قرار گرفته بر روی دسته موتور ویبره حرکت ارتعاشی و ضربه ای شیلنگ را به وجود می آورد. اگر نیاز دارید از شیلنگ ویبره دریلی به مدت زمان طولانی استفاده کنید می توانید از طریق دکمه قرار گرفته در زیر دکمه روشن/خاموش، دکمه را بر روی حالت روشن قفل نمایید.

نکته: همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که در بازه های زمانی منظم باید به موتور ویبراتور استراحت دهید و استفاده از کلید قفل کن دستگاه توصیه نمی گردد. کار کردن مداوم با شلنگ ویبراتور دریلی و بدون ایجاد وقفه و استراحت به موتور ویبراتور آن، باعث داغ کردن و خراب شدن موتور آن می گردد.

4- اگر اولین بار است که شیلنگ ویبره دریلی را استفاده می کنید، سر ویبراتور را بر روی زمین یا سطحی سخت بکوبید.

5- سر شیلنگ ویبره برقی دریلی را بر اساس کاری که انجام می دهید و عمق توصیه شده با توجه به کاربرد مدنظر در داخل بتن فرو کنید.

6- هنگامی که کار به اتمام می رسد، دکمه را بر روی حالت خاموش قرار دهید.

7- دوشاخه را حتما از پریز بکشید.

8- شیلنگ ویبراتور از موتور ویبراتور بتن دریلی جدا نمایید. این امر از پیچ و تاب خوردن شیلنگ جلوگیری نموده و باعث افزایش عمر آن می گردد.

بررسی ویبره دریلی پوسته آلومینیومی


ویبره دریلی یک دستگاه با قابلیت حمل و نقل است. از این ‌رو قاعدتاً از ویبره دریلی با عنوان گونه سیار در جمع انواع ویبراتور ها یاد می شود.

شکل و حالتی شبیه به دریل های آشنایی که دیده ‌ایم دارند و اتصال از طریق کابل ‌های برق کار می ‌کنند.

این مدل از ویبراتور ها که عموماً با عنوان ویبره دریل بتن در سطح کارگاه ‌های ساختمانی شناخته شده هستند، با هدف خلق ماشین موتوری که قابلیت حمل‌ و نقل آسان داشته باشد، ابداع شده ‌اند.

هدف نهایی از طراحی تا ساخت و در نهایت بهره‌ برداری از ویبراتور دریلی بتن آن است که بتوان در فضا های بسیار محدود ساختمانی و یا محل ‌ها با قابلیت دسترسی بسیار سخت مورد استفاده قرار گیرند.

در این بین می‌ خواهیم از محصولی صحبت کنیم که می ‌تواند نمونه بسیار کارآمدی در جمع انواع ویبره دریلی باشد.



تعریف کلی از ویبره دریلی بدنه آلومینیومی


در کار با انواع دستگاه های ویبره دریلی، نکات قابل اهمیت در نحوه طراحی دستگاه در کنار تامین قدرت آن می باشد. اینکه دستگاه مذکور بتواند حداکثر قدرت ممکن را در کنار وزنی محدود و تقریباً کم تامین نماید.


در طراحی ویبره دریلی وزن در تقابل با قدرت دستگاه قرار دارد. لذا قرار دادن قدرتی معادل با 1250 وات در چنین وزنی مشخصه قابل توجهی خواهد بود. یک دلیل ساده برای تامین این مشخصه استفاده از بدنه آلومینیومی است.

چرا که آلومینیوم، فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. از سوی دیگر بدنه آلومینیومی در طراحی ویبره دریلی تحمل نصب موتور های قدرتمند را دارد. زیرا می تواند آن استحکام لازم را برای دستگاه مذکور تأمین نماید.


ویبره دریلی بتن پوسته آلمینیومی که مورد توجه ما قرار گرفته است، برای شیلنگ ویبراتور با سایز 1.5 اینچ طراحی شده است. البته ویبره دریلی مذکور این قطر از شیلنگ ویبراتور را همراه با مدل‌ های یک، دو و یا سه متری تامین خواهد کرد.

مشخصات فنی از ویبره دریلی بدنه آلومینیومی


همان ‌طورکه قید کردیم در طرح ساخت ویبره دریلی بدنه آلومینیومی از یک موتور قدرتمند استفاده شده است. که در دریل مذکور توانسته تا با کاهش وزن، این دستگاه را به یک ماشین ایده ‌آل در فضا های ساخت‌ و ساز تبدیل کند.


ویبراتور برقی دریلی مذکور از نیروی برق 220 ولت شهری در کارکرد خود استفاده می ‌کند. موتور به ‌کار رفته در این ویبراتور برقی دریلی از انواع موتور AC در شرایط کارکرد همراه با برق 220 ولت AC و 50 هرتز می باشد. برقی که به راحتی در هر فضای کاری در دسترس قرار خواهد گرفت.


به‌ این‌ ترتیب ویبره دریلی مذکور به ‌راحتی از پس شیلنگ‌ ها تا قطر 1.5 اینچ همراه با طول های دو و حتی سه متر بر خواهد آمد.

اگر اهل فن باشید و در فضا های ساختمانی فعالیت مستمر کرده باشید، به خوبی می‌ دانید که انواع ویبره دریلی قادر به تامین قدرت لازم برای کارکرد شیلنگ ها به طول بیش از دو متر نیستند.

تنها مدل ‌های محدود از برند های مطرح همراه با طراحی‌ های خاص است که می ‌توانند شیلنگ‌ ها با طول های بیش از دو متر را پاسخگو باشند.


اما در سوی دیگر ماجرا ویبراتور دریلی بتن مذکور قابلیت ارتعاش 13000 ضربه در دقیقه را در مشخصه‌ های خود تامین خواهد کرد.

ارتعاش 13000 در دقیقه یک عدد قابل ‌توجه است و می‌ تواند معرف کارایی سطح بالای موتور دستگاه ویبره دریلی مذکور باشد. البته چنین ارتعاشی نباید از دامنه فرکانس بالایی برخوردار شود.

چرا که فرکانس بالا همراه با دامنه سنگین خاصیت استحکام بتن را متزلزل خواهد کرد. قاعدتاً انواع ویبره دریلی را به گونه ‌ای طراحی می ‌کنند که در آنها شاهد فرکانس‌ های بسیار بالا در مقابل دامنه کوتاه باشیم.



مزایای شیلنگ ویبراتور دریلی پوسته آلمینیومی:

1- قدرت بالا در عین وزن پایین

2- دارای ایمنی بالا جهت به صفر رساندن خطرات برق گرفتگی

3- مورد پسند مشتریان به دلیل طراحی مناسب و قابلیت حمل آسان

4- پوسته آلمینیومی موتور و قاب محافظ شیلنگ ویبراتور دریلی از ورود هرگونه بتن به داخل موتور ویبراتور جلوگیری به عمل می آورد.

5- مقاومت بالای بدنه که از خرابی آن در حین کارکرد جلوگیری به عمل می آورد.

6- نگه داشتن دستگیره شیلنگ ویبره باعث می گردد تا اپراتور در حین عملیات دچار خستگی نگردد.


کاربردهای شیلنگ ویبره دریلی:

از کاربردهای اصلی این دسته از شیلنگ ویبراتورها می توان به بتن ریزی ستون ها، دیوارها، راهروها، جداول، بلوک های بتنی، راه های باریک، دیوارهای پایه و پی سازی در مقیاس کوچک اشاره نمود.

نکته: در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور دریلی با طول 3 متر به این نکته توجه شود که قدرت موتور شیلنگ ویبراتور 1200 وات باشد. شیلنگ ویبره با قدرت کمتر از 1200 وات توان ویبره کردن و از بین بردن آب های اضافی، خلل و فرج و حباب های موجود در بتن را دارا نمی باشند.


زمان صحیح ویبره کردن بتن:

مهمترین عامل در تعیین زمان مناسب ویبره نمودن بتن، میزان فرکانس شیلنگ ویبراتور دریلی است که از آن استفاده می کنیم. هرچه میزان فرکانس شیلنگ ویبراتور بیشتر باشد، زمان مورد نیاز برای ویبره کردن بتن کاهش می یابد.


چگونگی کارکرد شیلنگ ویبراتور دریلی

در طراحی تا ساخت انواع شیلنگ ویبراتور دریلی هدف نهایی ایجاد ارتعاش خواهد بود. این موضوع توسط تجهیزی با نام پوکر در بدنه ی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی تامین خواهد شد. در واقع آن نیرویی که با کمک انواع تغذیه های مکانیکی و برقی و بادی تامین خواهد شد، شکلی دورانی داشته و این نیروی دورانی با استفاده از پوکر به یک حرکت قدرتمند ارتعاش تبدیل خواهد شد. پوکر در سر شیلنگ ویبراتور دریلی قرار گرفته است و همراه با ارتعاش باعث از بین رفتن حباب های موجود در بتن خواهد شد.

پوکر توانایی تولید نیروی ارتعاشی بسیار زیادی را خواهد داشت. نیرویی که در صورت استفاده ی صحیح کارآمد خواهد بود. حضور کوتاه شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن کارآمد نخواهد بود و ساختار بتن را ضعیف خواهد کرد، در حالی که نگه داشتن بیش از حد شیلنگ ویبراتور دریلی در بتن باعث خرد شدن دانه ها و کاهش مقاومت بتن خواهد بود. در مراحل خرید تا فروش ویبراتور دریلی موضوع قدرت پوکر، میزان ارتعاش و حتی توان تولید فرکانس های متنوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این موضوع همراه با نگاهی حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.
شیلنگ ویبراتور دریلی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

هر بازاری در خود از جنس های با کیفیت تا بدون کیفیت مطلوب را دارا می باشد. فروش ویبراتور دریلی نیز در سطح بازار خالی از این موضوع نخواهد شد. از این رو بسیاری از فعالان این عرصه همراه با نام و نشان هایی از انواع سازنده های خوش نام در مسیر خرید این تجهیز گام بر می ‌دارند.

قیمت شیلنگ ویبره موضوع بسیار تاثیرگذاری در خرید و فروش ویبراتور دریلی خواهد بود؛ اما همه چیز در هنگام خرید تا استفاده، در قیمت خلاصه نخواهد شد. کارایی در کنار کیفیت و دوام همواره به چشم می‌ آید و بسیاری از خریداران تا فعالان این عرصه علاقه ندارند که خودشان را اسیر جنس بدون کیفیت نمایند.

قیمت و فروش ویبراتور دریلی بتن لرزان صنعت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 5012
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی